18 czerwca 2013

#3

strasznie bałam się poniedziałku, jak to będzie i w ogóle, ale okazało się że serio jest wspaniale :)
cieszę się ogromnie, ze nic mi nie stoi na drodze hihi
no już w sumie mam wakacje, nic mi się nie chce zaliczyłam to co miałam zaliczyć i tyle w temacie, teraz tylko w czwartek bal, więc codziennie próby poloneza dla mnie rybka i tak na tych lekcjach nuuuudy
jutro stroimy sale, bo mamy bal w szkole, dziwnie trochę bo praktycznie wszystkie szkoły mają gdzieś tam w jakiś hotelach czy coś a moja super szkoła ma w auli, ORGINALNIE
no i dziś byłam u Kingi żeby zobaczyć jak wyglądam w loczkach, ale niestety nie przeszło i muszę wyprostować włosy na bal żeby wyglądać jak człowiek CZASEM TAK BYWA
tak myślę o wakacjach to jedyne czego nie przeżyje to życia bez moich ziomków a szczególnie bez Karoli,
tak i żeby było orginalnie sama zrobiła obrazek
                                                                                                                                                                                  hahha tylko ona potrafi podejść do Ciebie z tekstem
IF YOU WANT TO BE ME FRIEND
SHOW ME YOUR VAGINA
hahahahahahahahahhhaahahahahahahah o boże XD
ale i tak w klasie największa beka jest ze mnie, ja już nie powinnam się odzywać co drugie słowo mają jakieś skojarzenia albo coś i się śmieją hahah, nie przeszkadza mi to ale teraz to aż nadmiar się tego robi, no ale CZASEM TAK BYWA, serio czasem się z nimi śmieje, ale ogólnie to tylko sobie myślę czy śmiać się czy płakać

jak jakieś pytania ----> ask
whatever

1 komentarz:

mrr ;D
komentować ;*